ALL THESE BITCHES IS MY SONS

hejhej bloggen, johanna finke från märsta här! jag sitter på jobbet och dricker kaffe, frullen är ute, dags att anstränga mig om 2h igen så jag tänkte kolla lite heroes. jag är svin trött efter 2,5h sömn inatt, men som sara sa inatt "du är fortfarande ung johanna, och ibland är det värt det" och visst var det värt det! men när klockan ringde mellan 06.00-06.30 så ville jag typ skjuta mig själv och tänkte att jag inte kommer orka gå ut ikväll. MEN nu är jag fan taggad. ankan ska alltså firas ikväll, och det kan bara sluta på ett vis. har btw skrivit på ett nyttighets avtal, hehe, jag saknar colan så jävla mycket...


bild på mig och ankan från förra vintern/våren.

Kommentarer
Postat av: Lilla ank.

tycker på något sett att vi var riktigt snygga i de där dresserna..

2011-03-08 @ 11:53:38
URL: http://lillatjanks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0