Ställ oss båda på en våg, och snart så flyger du bland stjärnor.


1. ja, mina strumpbyxor var sönder före halv sju på nyårsafton.

2. jag trodde att pao fyllde 20.

3. jag sa "tänk om ariella blir en fjortis när hon blir stor" i samma ögonblick som tjejen som är 14 och bor hos mamma kommer in i köket.

4.  jag tycker att katten ser så elak ut nu för tiden och säger "det är sen han har blivit överviktig som han har blivit arg och elak" när tjejen som är 14 och lite små kurvig är med inne i köket.

så jävla duktig tjej alltså!

Kommentarer
Postat av: paj

blev typ glad, hade velat fylla 20 igen! <3

2011-01-10 @ 12:44:23
Postat av: Felicia

haha Finke! bara du som lyckas! <3

2011-01-12 @ 07:13:36
URL: http://fliiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0