It's just in front of you, you just don't see it

dagens sämsta beslut var att ta cykeln till jobbet istället för att springa till bussen med träningsvärk.. jag har brutal träningsvärk i mina ben, ända från rumpan ner till fötterna, och jag cyklade i motvind på en halvt punkterad cykel. woohoooo. det bästa som kunde hända var ett regnet öste ner när jag skulle cykla hem igen. men ganska värt nu i efterhand. jag ska ta ett varmt jävla bad, det var en kvinna idag som sa att det var bra för musklerna.

jag ligger i sängen och lyssnar på monday morning och tittar på massa bilder och klipp på lisa leslie och candace parker... vilka jävla stjärnor!! imorgon är det träning wihoo och match på fredag, längtar!


Kommentarer
Postat av: eve

bästa! <3

2010-09-21 @ 11:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0