Du som alltid håller min hand o du som kan förklara allt det här. Du som har ett eget liv, men som delar mitt liv när jag vill.

jag gillade ankans rubrik Sen du var här har allting blivit större det är lättare att vakna, jag kan se mig själv gå runt och inte riktigt ha nånstans att ta vägen men jag följer hjärtat, samma hjärta men med mera glöd sen du var här. så jag tror att jag ska skicka iväg ett sms innan jag somnar. kom hem från hallen för cirkus en timme sedan där jag tittade lite på killarna, sara säger att jag ska skaffa mig en basketspelare och sandra börjar med sitt dirty talk med en gång...

imorgon fyller min stjärna år, det firas med lite mys frukost på brun, sedan blir det dimma på kvällen, min kompis kusins kompis ska dricka vin.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Den quoten äger!



Min kompis kompis ska också dricka vin. Typ 12% vin..

2010-09-24 @ 15:07:48
URL: http://lillatjanks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0