Tror att det här kan vara början på nåt stort, genom eld - håll den tänd.

när jag vaknade imorse så hade jag fått ett sms av emmaah där det stod att jag hade blivit moster igen, denna gången åt en underbar lite pojke, så jag åkte in och hälsade på lilla snutten idag, så fin!! men innan det så gymmade jag, jag skulle kasta medicin bollar i väggen med all min jävla kraft -skit jobbigt och det är fan det bästa jag har gjort. det var så fruktansvärt skönt, kändes som om all min ilska bara åkte med bollen rakt in i väggen när dimman står och ropar "tänk dig någons ansikte där framme" haha! förutom det så har jag hämtat ut mitt nya leg, tittat på basket i järfälla och innebandy i ekilla! imorgon blire gym på morgonen och mer basket att titta på senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0