jag är den fröken som alltid ropar ansvariga!

alltså sofie och jag brukar alltid skratta så mycket om vad barnen säger... och hon skrev till mig på facebook nu och berättade lite och jag skrattar så jävla mycket, dom är så underbara!!!

blev lite glad över att det regnade idag för då kunde jag använda mina fina gummistövlar när jag var i stan med felicia! kom hem från träningen för en stund sedan, den var i den nya hallen i sigtuna - golvet är knall orange och bländar mina ögon. imorgon så ska jag simma massa, sedan titta på match och hem och bara ta det lugnt - match lördag och söndag woho!!!

ankan this is a message to you: jag lyssnar på vinyl, mitt hår är inte duschat på x-antal dagar (ska ju simma imorgon, hehe) och jag saknar dig a little (big) bit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0