Här har inget hänt på länge men mycket har hänt sen sist

jag och elin hade sleepover hos henne igår, vi drack mängder av te och brände vid en kladdkaka. när hon först ringde och frågade om jag ville komma till henne så sa hon att jag borde ändra min telefonsvarare till "hej du har kommit till johanna, jag tränar antagligen eftersom att jag inte svarar" haha, hon tycker att jag tränar mycket sedan sa hon att jag borde satsa på basketen, jag ska det någon dag, när det är min tur. anyway jag blev jätte glad då ett lag i serien har dragit sig ur så jag kan vara med och fira andy all night näste helg, nu till helgen blir det taco middag och någon utgång tror jag (matchfri helg hihi) såg btw på oprah idag att julia roberts har utstts till världens vackraste kvinna för 4e gången, såå rätt tycker jag. nu ska jag titta på desperate housewives och avundas snygga ben innan jag ska upp till hallen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0