*

jag ramlade in i en byrå imorse, mitt öga gör jätta ont. nu stter jag i min säng och vill inget annant än att gå och lägga mig i min gamla säng, i mitt gamla rum som jag hade hos mamma. min stora säng med tre stycken täcken, fem kuddar och en katt eller en hund vid min sida. somna i en säng där allt känns tryckt och hemma. idag när jag kom hem så satt evelina och kramade min hand och tröstade mig, hon har ingen aning om varför jag var så ledsen, men ändå så tröstade hon mig och fanns vid min sida på riktigt, hon är sex och jag nitton vad fan är det för fel? ikväll vill jag bara somna hos min mamma. inte i den här ensamheten och tystnaden där det känns som om tankarna skriker och jag inte har några svar, ikväll saknar jag min mamma mer än någonsing.

Kommentarer
Postat av: vanessa

<3

2010-10-23 @ 05:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0