"We're nothing, and nothing will help us, maybe we're lying then you better not stay. But we could be safer, just for one day. We could be heroes!"

glitter in the air går på repeat. jag tittade på det senaste gossip girl avsnittet nyss och fan vad jag rös i slutet, jag blev så jävla glad! ååh chuck och blair! jag undrar om det finns något så fint par som dom i verkligheten. jag följde med therese idag när hon skulle skriva kökorts teorin, hihih och då pratade vi om att flytta till egen liten lägenhet, att det skulle ju verkligen bli ens egen och man kan bete sig och göra vad fan man vill. sedan frågade hon om vi inte skulle flytta tillsammans till göteborg, det känns inte som en omöjlig ide, men samtidigt pirrigt. jag kanske kan hitta min chuck bass där med en fin dialekt.

 
jag vill gå på maskerad och klä ut mig till harry.

Kommentarer
Postat av: felicia

vart kan man se gossip-avsnitt innan de visas på tv? :) jag är ju lite efterbliven u knooow! <3

2010-11-04 @ 10:59:55
URL: http://fliiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0