But you’ll always be my hero, even though you lost your mind.

Kom precis hem fån malin, känner mig inte så bra så jag gick hem när de andra skulle ut. men när jag gick hem så gick jag förbi en parkering som jag minns att vi har busat på (eller jag, ankan, rasmus och blomman i våras) och jag tänkte på hur mycket sjuka saker vi gjorde tillsammans och at jag saknar det, saknar sjuka sms, impuls saker, dra till donken istället för kc, vara uppe tills solen går upp, snefyllor osv. men det jag tänkte på när jag gick förbi parkeringen var att jag längtar tills mina barn är i min ålder, så jag kan dela med mig av allt jag har gjort nu, under min uppväxt, allt som jag hann med, bra och dåliga saker. jag skrattar åt mycket nu, så det kommer jag förmodligen att göra då också. om jag minns. och får chansen.

Kommentarer
Postat av: Adolf

<3

2010-11-24 @ 01:09:01
URL: http://lillatjanks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0