Om jag kunde gömma mig under vingen på gråsparven när hon sjunger

i förra veckan så tänkte jag på hur mycket jag saknar kramar och på torsdagen när jag är försenad till skolan och kommer upp under tunneln så ser jag det där underbara leendet och hör hej gumman och får världens underbaraste kram. sedan i går så hade jag den roligaste sms konversationen på länge.

jag- märkte man att jag var lite dragen i fredags?
"lite var en underdrift gumman..."
jag- haha oj, men man tar ju bara studenten en gång.
"det är så det ska vara, när jag tog studenten så var jag också lite? jag missade prisutdelningen där jag skulle ha fått pris. priset fick jag sedan men jag missade alla jubel."

sedan så var det lite mer som skrevs men som jag inte vill ta med här. den här personen är verkligen så himla fin, ligger nära mitt hjärta. sedan efter att ha kollat min facebook - tack och lov för att jag åker till göteborg imorgon. jag hatar facebook!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0