när jag rörde mig i dig så rörde jord och himlen sig

har så jävla mycket i skolan just nu, på fredag är det mösspåtagning och nästa onsdag så åker jag till göteborg. jag hittade ett jätte fint citat igår som jag verkligen skulle kunna tänka mig att tatuera in, "together forever, never apart. maybe in distance, but never in heart" fast det känns mer som en tatuering man vill göra tillsammans med någon, med en vän kanske, jag tänkte iallafall på therese när jag såg det. eller till min mamma kanske. jag har iallafall funnit en studentklänning och en klänning till kvällen nu, jag längtar så galet mycket till den 28e maj, woho.



Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är på ;) <3<3 love you

2010-05-04 @ 17:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0