maj är inte lika varmt som det brukar vara, jag kommer alltid att tänka på dig i maj.

"Det kan vara ensamt trots att man är omgiven av människor helatiden" sa hon. Ja, men JAG VET. Tro mig, jag vet.
Det är bara det att det är extra ensamt när han står i andra sidan rummet och håller någon annan om midjan. Någon som har mycket finare händer, glansigare, tjockare, längre hår. Större rådjursögon. Smalare midja. Vackrare klänning. Inte vackrare leende, men ett som ser mycket gladare ut än mitt. Tillskillnad från mig så dricker hon bara två glas, jag får i mig fem för många. (det var hennes fel).
Dessutom så ser jag hur han ler, sådär som bara han gör. Så det är klart att jag vet att det kan kännas ensamt trots alla andra. Men med henne i andra sidan rummet känns det som om hela världen har dött och jag står ensam kvar.



Bästa dagen på länge! Jag hade tydligen haft sjukt kul också!

Kommentarer
Postat av: Angelica

<3

2010-05-10 @ 16:02:46
URL: http://Http://lillatjanks.blogg.se
Postat av: bobie

hjärta.



haha, det var tydligen ett jävla drag (;

2010-05-10 @ 21:31:13
Postat av: ebbsor

juhanna! <3 long time no seee..

2010-05-10 @ 23:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0