the girl with the broken smile



jag hittade tomten som förföljer mig i mitt hem, det är sant, varje dag så är den på något nytt ställe och förut så såg den jätte elak ut. jag sitter och lyssnar på she will be loved och smsar med min sandra, haha. solen skiner ute och jag rekommenderar inte att använda alcogel dagen efter att man har supit. idag fyller lilla taknarn 19 hela år och det ska vi såklart fira, först med tårta och typ saft, sedan ikväll med riktiga grejer.. gårdagen var btw grym, den spenderades på phophangan med therese, ankan, mati, 10 och fredrik. hahah!!

birthday girl!

Kommentarer
Postat av: Angelica

<3!!

2010-03-10 @ 00:46:16
URL: http://lillatjanks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0