i just called to say fuck you, det är nu jag vill radera min facebook som mest.

det som töat bort faller ner från himlen igen och jag som måste promenera överallt, vada fram bland vattenpölar och snöspya. jag har ingen plan, inga idéer, fast än jag lovat mig själv att vara motiverad. blir så jävla provocerad av allt som är gulligt, kontrollerat och töntigt. så rätt att det blir fel. jag vill bara ha smuts, sex och attityd. i fucked your boyfriend, by the way. jag tittade på sex and the city och valde plötsligt aidan framför mr.big. allt som var min idé om vår påhittade romantik är bara skamligt och pinsamt. aidan, uttalade känslor och ömhet är det enda realistiska. we need a new word for over. enough.

Kommentarer
Postat av: Angelica

ibland vill man bara peka fuck you och skrika sug min jävla kuk till hela livet. men det är då man ska se de positiva som ändå sker, tillexempel som att jag har hittat världens bästa fågel i timbaland kängor.

2010-03-02 @ 12:45:58
URL: http://lillatjanks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0