take a bite of my bad girl meat

vi pratade om det kungliga bröllopet på jobbet igår, och jag har hela tiden tyckt att det hela har varit väldigt överdrivet... men grejen är den att när jag såg victoria och daniel tillsammans på sin stora dag så kunde jag inte låtabli att tycka hur vackert det hela är och tänka på när det är jag som står där med min sanna kärlek. jag sa att jag alltid har tyckt att victoria inte är så speciell, men saken är den är hon har ett sådant klassiskt vackert ansikte, så vackra drag och när jag hörde daniels tal till henne, när han berättade om de 40 breven hon hade skrivit till honom, ett för varje dag dom skulle vara ifrån varandra så kunde jag inte låta bli att gråta... det var ju så jävla vackert!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0