no road is long with good company

stod det på ena sidan av världens finaste student present och på andra sidan av berlocken var det en bild på mig och johan. den är så fin att jag inte finner ord, den gjorde verkligen min jävliga dag. sedan fick jag en cola och fotspray också haha!

idag är det min vackra meryls födelsedag, grattis! sandra gjorde också min dag lite. har inte så mycket mer att skriva, mitt liv suger lite just nu.. imorgon blir det work med ankan! lyssnar på håkan och äter kakdeg, nu väntar oc. over and out!


Kommentarer
Postat av: Angelica

GRATTIZ MERYL!! Hoppas det kommer lite folk imorgon så att du kan sällskapa med mig på ljugarbänken och dricka Cola hihi.

2010-06-23 @ 00:45:22
URL: http://Http://lillatjanks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0