There was something so pleasant about that place, even your emotions had an echo in so much space

för jag har tagit studenten, hihi, och jag är galet taggad till jensen brudarna tar nästa torsdag. idag så har jag hängt med amanda, rasmus och blomman roligast var när helene kom in till oss och frågade direkt om vi hade ätit kebab. ikväll blir det mys med mina sis, pappa och quinnan är i estland, woooohooo. fick ett sms av bellan klockan tre idag där det stod FREEDOM! imorgon tar vanessa studenten men jag ska jobba, so nice. nu blir det solsidan mates.

bilden är till dig elinski! enjoy!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Älskar bilden på ditt plakat!!

2010-06-05 @ 12:08:08
URL: http://Http://lillatjanks.blogg.se
Postat av: bobie

mh, tackar älskling (; he he he..

2010-06-07 @ 13:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0