you can't turn a bad girl good, but once a good girl's goin bad, she's gone forever.

jag tycker egentligen att det är ganska fånigt att skriva om sin dag, men helgen var lovely. i fredags så var jag ledig, så jag spenderade den med paosan, alex och louie, eller jag åt födelsedags lunch med felicia, clara, elin och pao först, men sedan skulle vi fyra till kista för lite shopping, men det brann i garaget så vi drog till stinsen istället. hemma hos alex sedan så förade lite killar och pao lagade världens godaste club sandwich, sedan drog boysen och vi två tittatde på sämsta filmen, och sedan gick vi ner till steningebadet vid halv ett och satt på bryggan och lyssnade på melissa horn och kent till tre. i lördags så svettades jag på brun, sedan träffade jag ebba, vanessa, filip, tim och forre. kom hem vid fem och gick sedan upp vid nio. lovely, men det var ju så förbannat varmt.

nu är jag nere i skåne hos min kära mamie och bara tar det lugnt, värt. det är så skönt att jag inte behöver bekräfta saker och ting hela tiden längre, tillskillnad från vissa andra. haha, det är såå roligt!! brw så grät jag när spanien gjorde målet i vm finalen... holland var dom  värdiga vinnarna. i miss my dad!



lilla snäckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0