These lessons that we learned here have only just begun

jag är lite smått kär i låten som katja hade på sin blogg. den är lovely. igår så firade vi anna, det var en niice kväll, slutade på kc med att jag och felicia drog från magenta till kc istället, det var värt det. fick träffa therese, clara och becca, och ni är så underbara tjejer! morgon så drar vi till idre, det kommer bli galet, är lite nervös, höhö, vill dock att ebba och pao skulle joinat.. men det ska bli soo niice! skönt att komma ifrån m-ä-r-s-t-a lite. juuste, viktor bremis var btw så snäll mot mig igår och det var länge sedan jag var så glad att träffa någon som isak och linnea igår. aja, funtar på att radera min blogg också, men nu väntar soffan eller sängen, jag är sjukt trött efter mina 3timmars skönhets sömn denna natt.


I'm the new Messias and i love cats!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0