pick a star on the dark horizon an follow the light.

What a day... Jag har planerat att dö i en skrattattack istället för en hjärtattack. Jag blev kallad till rektorn idag, iiiinte kul. Jag, elin och anders ska spela in en film, örmjakt (se sörkjakt på youtube). Jag fryser som fan. Jag undrar vem som har kommenterat Anonymt i min blogg. Jag ska lyssna på The Call - Regina Spektor, lovely song. Jag ska plugga hela eftermiddagen, kvällen. Jag erkänner att jag blev lite ledsen när jag fick sms av farmor där det stod att vi inte kunde gå på gala premiären av snabba cash pga att janko var sjuk. Jag gillar att gå till träningen igen. Jag längtar till våren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0