fångad av en fucking jävla stormvind

a. hallå jallå bloggen!
3e dagen irad? läätt!! jag är dö trött, pallar inte. på kryssnigen blev ju vissa pullade i halsen medans andra blev det i firran.. ska tvätta håret nu, ankan är lovely. mina hytt vänner clara och tanga också, elin också, och felicia. love u guys. sjöng ju somebodu to love på rock baren nyss. igår natt när jag skulle sova med min däckade vän så ska jag lyssna lite på musik och kommer åt knappen slumpa... tror ni inte att fucking jävla save me med queen kommer? och jag börjar att böla... fick ett jävla sms idag, time to sleep, i love my coach! tomorrow is another day. love!

this is me looking like an avatar!

Kommentarer
Postat av: Angelica

"han lyfte mig igen!"

2010-02-28 @ 23:49:27
URL: http://lillatjanks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0