jag gillar inte att titta på amy diamond, men hennes julskiva är nice!

Så skönt att jag kom hem tidigt idag. Nattis tog körkort idag, hihi, fan vad jag också vill. Jag vill åka till new york också. I bilen på väg hem idag så säger jag till Rebecca och Ida "Jag tycker inte att han ser så manlig ut" Rebecca: "Men har du sett hans klädstil? såå snygg!" Jag: "Nej, jag har inte sett honom sen... vi gick i samma klass" Rickard:" Jag trodde du skulle säga att du inte hade sett honom med kläder på..." hahaha, ssåååå som vi skrattade! Rickard är en så fin människa. Nu ska jag nog sova, men börjar bli van vid mina 5-6h sömn/natt.Imorgon blir det brun med eliten och sedan på kvällen Kolsta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0