you change your life by changing your heart

Jag älskar när jag får människor att skratta, speciellt människor som betyder mycket för mig. Det har varit basket, nervositet och skratt hela helgen, nittiofyrorna har splat i helgen och fyfan vad jobbigt det är att titta på ibland, dom vann första matchen, en riktig rysare men förlorade tyvärr andra. Nu till helgen är det äntligen min tur att spela, hihi. Veckan har bestått av massa rädsla, jag är förfan livrädd för allt efter att ha sett alla saw filmer, hjärngänget ist the shit. Sedan fick jag en liten flashback i onsdags, jag var uppe i hallen och fysade, så fick jag en puss i min panna och jag kom på min första puss i pannan... jag gillar pussarna som man får i pannan, dom är liksom sälsynta och unika. skiva imorgon och jag är kalastaggad.

angelica! <3

Kommentarer
Postat av: The true leader of Brain/irongand - Adolf

jag gillar vem jag är när jag är med dig! och jag älskar när du får mig att skratta så att jag knappt kan andas. <3

2010-04-20 @ 17:35:25
URL: http://lillatjanks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0