i like you, i hate you, i adore you, i miss you, i know you

all right! today is the day! eller egentligen imorgon, men jag ska verkligen starta mitt nya liv imorgon, det har varit allt för många gånger jag har sagt det men det har bara varit tomma ord, idag såg jag mig själv i spegeln och jag blev inte glad över det jag såg, så från och med imorgon så är det slut med socker! (undantag är födelsedagsfirande) och göra extra övningar efter träningarna. det är bara det där feta jag vill bli av med, för kroppen behöver jag för att spela min basket, men lite slimmare vill jag ändå vara. så jag ska fan hålla detta nu och vara så stolt över mig själv sedan.

igår träffade jag ebbis en snabbis, fick ett par super fina brillor, hjärtligt tack! idag så fick jag ett jätte fint vykort från tre svättiga thaibrudar, jätte tack! imorgon är det skoljoggen, jag ska efter mycket velande delta och jag ska mjukisar hela dagen i skolan, jag struntar i vad folk säger om det! och som grädde på moset så ska jag försöka svära mindre!

nästa vecka blir en bra vecka, jag är så himla taggad!

detta var nog allt för mig, time2drinkwater and study religion! (tack och lov för att jag inte läser engelska i år hihi)

LOVEPEACEANDUNDERSTANDING

Kommentarer
Postat av: ebbis

partypartyparty, svettigt party med klockan! i helgen och nästa helg..



ps. du är mycket fin ska du veta... :-)

2009-09-16 @ 20:08:35
Postat av: bobis

slut på fikat i cafeterian, ni skärper (läs. svälter) vi oss!!!!



mm-m, grönsaker.

2009-09-17 @ 15:46:01
Postat av: bobis IGEN

coola och svordomar blir nog svårast att sluta med.. *analyserar lite sådär

2009-09-17 @ 15:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0