ett kolikbarns bekännelser

Okej, jag har några saker som jag vill dela med mig av, till er 10 pers som läser(?) min blogg.
Jag älskar mina vänner, de är verkligen världens underbaraste, bättre finns inte och så. sedan så är det en kille som gör att mitt hjärta dunkar dubbelt så fort, jag skulle kunna göra vad som helst känns det som, han ger mig det där lilla extra pirret i magen, får mig att le det där leendet som jag egentligen inte vill le. sedan så finns det en kille som var som min bästa vän, honom saknar jag otroligt mycket varje dag, men om honom finns det inte riktigt något att skriva om, diamonds are forever!

Kommentarer
Postat av: amandis

här kommen en bamsekram från mig :D

hjärtadig<3!

2009-09-19 @ 20:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0