drink all day, fuck all night IM FROM MIAMI BITCH!

Gårdagen: Jag hade så ortoligt roligt med elinski, alltså det var så länge sedan jag skrattade så mycket som jag gjorde igår. Gårdagen var minst sagt lite spårad. Jag känner att det är slut med sånt nu.

Idag: KickOff, jag är inte taggad. Sedan så ska jag till katja som har fyllt 18 år, superkul!

Fundering: Jag har två allternativ på saker som jag ska ge till terror när hon fyller år, vet ej vilket jag ska välja ännu.

Till ebba: Gulle, jag saknar dig med, de andra två brudarna också, jag ska sola idag, hehe. Och vad bra att du fick smset, det var inte meningen att du skulle skicka tillbaka!

Sponge Bob & Gary









 Jag och elinski! love

Kommentarer
Postat av: Felicia

Har du smsat mig? för mi mobil har varit avstängd. Men jag saknar dig massor snyggjävel!

2009-09-06 @ 10:23:28
URL: http://fliiz.blogg.se/
Postat av: bob

tack för i fredags lilla gary, jag hade också väldigt kuuuul(; finns ett antal charmiga bilder och videos(!) på min kamera.. haha. lovililove

2009-09-07 @ 22:45:23
URL: http://elinki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0