för en lång lång tid, får mig att vilja vara vaken hela sommarnätter och kyssas i smyg i gräset, se solnedgångar och soluppgångar, förhoppningar om sommaren

Mina känslor är i obalans, mitt liv är i obalans. Men dom som får mig att känna mig bra är mina vänner. Vad vore jag utan er liksom, förmodligen självmordsbenägen och deprimerad. Men livet har med och motgångar, så är det bara, det accepterar jag, men det är svårt. Matchen idag önskar jag att jag inte ens var med och spelade. Nu sitter jag i min säg och mår illa av bellans smaklösa bullar och läser marknadsföring. Men jag kan inte konsentrera mig och det gör mig så otroligt frustrerad. Imorgon så ska jag iallafall träffa Ebba efter skolan och det ser jag verkligen fram emot!

Måndag- Prov, Ebba, träning och plugg
Tisdag- Träning, Plugg, Ugly Betty, DH och Christine
Onsdag- Prov, Valvet med Elin, match på SSHL
Torsdag- Mamma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0