you dont care a bit.

acceptera mig. attackera mig. avguda mig. attrahera mig. bär mig. be mig. behåll mig. behöv mig. bränn mig. chockera mig. disponera mig. dissekera mig. distrahera mig. dö för mig. döda mig. dröm om mig. dyrka mig. elda mig. färga mig. forma mig. finfördela mig. finjustera mig. filma mig. flirta med mig. fotografera mig. förfölj mig. förför mig. förneka mig. förstå mig. fråga mig. fånga mig. ge mig. gilla mig. glöm mig. gör om mig. ge bort mig. ha mig. håll om mig. hångla upp mig. hoppa på mig. hata mig. hör av dig. ignorera mig. jaga mig. kom till mig. krama mig. kritisera mig. krossa mig. kyss mig. köp mig. lita på mig. låna mig. le mot mig. lugna mig. lova mig. laga mig. lyft mig. manipulera mig. missförstå mig. motivera mig. mörbulta mig. nafsa mig. pilla på mig. plåstra om mig. provocera mig. pussa mig. rädda mig. radera mig. riv sönder mig. rör mig. sälj mig. sov med mig. skänk bort mig. skär i mig. skrik mig. skjut mig. se mig. sparka mig. stryp mig. ta hem mig. ta med mig. tala till mig. tänk på mig. trampa på mig. tillåt mig. trösta mig. titta på mig. tro på mig. tyck om mig. ursäkta mig. underhåll mig. uppskatta mig. vägled mig. viska mig. visa mig. älska mig. överträffa mig.
öppna dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0