it breaks my heart to say that when i was in pain, i wanted you to feel the same

jag kom på att jag kan sova på lördag, för i natt så måste jag plugga eftersom att jag är så dålig som hittar på andra saker för att inte plugga när jag har tid. jag måste sova ordentligt på lördag, tidigt för att jag har match på söndag och då måste jag göra mitt bästa. imorgon så kommer jag nog inte kunna sova för det känns som om elin kommer att sova hos mig eftersom att hon ska vara min gäst i skolan, och jag hennes i hennes skola sedan. och sedan på fredag så är det ju 200-dagars, woohoo.. och då är man ju uppe och dansar och super hela natten, haha. jag känner att jag börjar låta som värsta alkoholisten, men det är jag inte, jag bara dränker mina sorger. hihi. plus att jag har ben&jerry's i frysen som väntar på mig, fish food. så den ska ätas upp inatt, ändå motiverande. har as mycket att läsa.. åååh vad jag ääälskar mitt meningslösa liiv. jag lever för helgerna och mina vänner. shit vad tom jag skulle vara utan vänner, som en paj från donken utan fyllning, gud vad hemskt.


Kommentarer
Postat av: paaj

ändå underbar paj, du kan få min fyllning :D

loveubaby!

2009-11-05 @ 01:44:12
URL: http://paosandiego.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0