Just let your darkness shine and give me that last kiss

tvättade håret i handfatet runt tre i natt, nöden har ingen lag. sedan tabbade jag mig igår, ankan, vi sitter lite i samma sits, vi kan inte släppa taget. men det är ju så att man kan ju inte riktigt styra över vad hjärtat känner. iallafall, vi var utklädda igår, alla var det. helgen har varit grym. imorgon väntar skolan och jag har ångest över det. jag ska nog bara ligga i min säng och titta på gossip girl, playa del sol och sorgliga filmer hela dagen tills jag ska ta mig till elins jobb och få lite onyttigt i magen, men underbart sällskap. så osammanhängande inlägg, mina ben gör jätte ont också. och mina vänner är bäst. leenden är nog bland det finaste som finns.


Kommentarer
Postat av: Angelica

på fredag super vi verkligen skallen av oss!

2009-11-03 @ 00:21:48
URL: http://lillatjanks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0