you be the sun, i'll be the moon. just let your light come shining through; and when night comes, just like the moon, i'll shine the light right back to you.

jag tänker för mycket känns det som, eller det kanske är fel saker jag tänker för mycket på. jag gick av träningen igår för att jag inte orkade, berättade för sandra att jag känner mig omotiverad och saknar orken att prestera, jag saknar att ha någon som bryr sig, alltså min mamma och pappa, för jag vet att mina vänner bryr sig. och hon sa till mig att jag har det jobbigt nu, med mamma och så, men att det är för min egen skull som jag faktiskt spelar basket, samt att jag borde ta lite ledigt. och det är sant, jag bryr mig så himla mycket om vad alla andra tycker hela tiden, glömmer bort mig själv. jag tänkte att det kan vara ett bra nyårslöfte, att minska på kraven och tänka lite på mig själv, slappna av och vara fri, använda hjärtat när jag spelar basket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0