And it seems like every song on the radio is about you

Jag gillar tystnaden som finns överallt nu när snön har lagt sig, det känns så lugnt ocg tryggt på något vis. Kylan gillar jag också, jag gillar iallafall vintern, när den är såhär alltså. det är vackert, varje årstid har sin charm och det gillar jag, det är något speciellt med dom alla. vintern, när det är jätte kallt och jätte mycket snö överallt, det är vitt och allt glittrar av solen och månens sken. våren, när man känner att luften börjar bli varmare, det börjar bli grönare, när man kan gå utifrån hallen efter träningen i bara shorts, men framförallt doften. sommaren, sommar nätterna. alla minnen, på något vis är det ofta minnen från sommaren som man kommer ihåg bäst. sommaren 2009 har varit den bästa. och hösten, färgerna, alla löv. doften av höst, när man sitter inne i värmen och tittar ut på det eländiga vädret, det har sin charm.

min radio går igång av sig själv varje natt klockan tolv, det är läskigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0